دخملم بد غذا شده
خصوصي
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 15:43 توسط اعظم
|
خصوصي
زندگی قشنگ من و بابایی وقتی که داشت یکنواخت می شد خدا یکی از فرشته هاش را از آسمون کم کرد و بهنام عزیزم را به ما داد تا زندگی ما روز به روز قشنگ تر و شیرین تر بشه